p o e s i a en som tots

Twitter i la relació amb els teus clients

#Twitter és una peça clau en la relació amb els teus clients. Si vols millorar i aprofundir en la relació amb ells, i poder utilitzar un canal de comunicació immillorable i amb molta potència, sens dubte has de tenir una presència activa i proactiva a Twitter. Per les seves característiques d’immediatesa i rapidesa, has de cuidar al màxim l’ús de Twitter i la relació teus clients, per establir millores significatives en la teva comunicació corporativa. En aquest article et donem 3 claus a tenir en compte en la xarxa mundial per excel·lència del #microblogging.

3 claus per a comunicar millor al Twitter

La comunicació i la relació amb els teus clients té unes característiques concretes, que et resumim en tres punts:

  1. Immediatesa i ubiqüitat . Twitter, per les seves característiques i limitacions de text, és una xarxa social amb molta immediatesa. Tot passa molt ràpid, i en molt poques hores qualsevol tema pot arribar a ser trending topic . A més, Twitter és ubic, ja que s’adapta també molt bé a tot tipus de dispositius mòbils; així, la comunicació amb els teus clients pot sorgir en qualsevol lloc, moment o lloc. Has per tant tenir la suficient capacitat de reacció com comunicar-te amb els teus clients, tant si és en positiu com si en negatiu.
  2. No facis sempre màrqueting . A Twitter, les accions directes de màrqueting estan una mica mal vistes. Si en el teu timeline emets només missatges de publicitat, a poc a poc aniràs perdent seguidors, t’ho asseguro. A Twitter es dialoga, hi ha conversa, es debat i s’opina. I la teva empresa ha de ser capaç de fer el mateix, i posar-se al mateix nivell que els teus clients, potencials o no. Et has adaptar a les dinàmiques comunicatives de Twitter.
  3. Emet valor . Els teus clients esperen una mica més de la teva empresa. També a Twitter. Intenta no emetre al Twitter tan sols missatges de la teva empresa. Parla d’altres productes similars, de l’actualitat, o fins i tot de la teva competència … sense por. Els teus clients busquen de tu un valor afegit, que els proporcions una experiència a Twitter que els faci creure en tu.

Per cert, no t’oblidis mai, mai, d’un parell de coses més: sempre que sigui possible posa enllaços i #hashtags en els teus missatges de Twitter . Són elements que ajudaran a millorar de forma notable el teu timeline, i creessin una experiència multimèdia completa.

I bé, com actues a Twitter? Quines accions portes a terme? Ho fas servir com a canal de comunicació amb els teus clients? Com et relaciones amb ells en aquesta plataforma? Ets proactiu?

Compra el meu últim llibre de ficció “Tots els noms del tren”

Avatar photo

Bibliotecari-documentalista. Pare de dues xiquetes meravelloses i que m'estimo amb bogeria. Fent feina de bibliotecari a la #BiblioEpiscopal. Vivint entre #Tortosa i #Barcelona. Els trens de la #R16 són el meu tercer espai. Curriculum | Llibres publicats | Tots els noms del tren

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *