Sense categoria

3 consells de màrqueting d’afiliació per aquest Nadal

S’apropa la temporada de Nadal, i amb ella un augment en les compres. Qui més qui menys ja està planificant les festes: regals, dinars i sopars, roba, més dies d’oci, etc… És temps, sens dubte, de noves oportunitats per al món del comerç online i del màrqueting digital. I per aconseguir ser més efectius i precisos en les nostres campanyes de màrqueting, una bona opció és iniciar un programa de màrqueting d’afiliació. A continuació et donem tres consells de màrqueting d’afiliació per aquest Nadal per a què tinguis el major èxit possible.

CUIDA I MIMA MOLT ALS TEUS AFILIATS

Les persones són la clau de totes les nostres accions, i en el màrqueting d’afiliació, també. Així que intenta oferir-los incentius i avantatges extra, que els facin sentir diferents. Si els teus afiliats han confiat en tu, i han fet el pas de vendre els teus productes, hauries de recompensar per això. I aquests extres han d’arribar a tots i cada un d’ells, per igual i sense distincions. Tot i això, segur que existeix i tens controlat un selecte grup dels afiliats més importants i amb més implicació, i mitjançant els quals has aconseguit més vendes. A aquest grup, el tracte que reben ha de ser exquisit. Es poden anar a la teva competència en qualsevol moment, i convé mantenir amb ells un tracte directe, personal, i molt proper. Tenir un feedback constant amb ells t’ajudarà a crear llaços forts i a establir relacions permanents i beneficioses per a ambdues parts.

HAURÀS DE DISPOSAR DELS RECURSOS NECESSARIS

En el món online, disposar dels recursos necessaris per dur a terme la teva activitat també és fonamental. Si no disposes d’ells, o els que tens són precaris, la teva campanya de màrqueting d’afiliació serà un fracàs. Per exemple, has de comptar amb la infraestructura necessària per fer front a l’augment de la demanda de la campanya de Nadal: un servei de missatgeria ràpid i fiable, suficient estoc, un catàleg ampli, un sistema de pagaments segur, entre d’altres. Sense tot això, la imatge que reben els teus afiliats de tu és, simplement, pèssima. D’altra banda, gestionar bé la informació que oferim dels nostres productes és també un recurs imprescindible. Ofereix informació permanentment actualitzada dels teus productes, i busca i usa els canals i mecanismes necessaris perquè aquesta arribi als teus afiliats.

EL CLIENT, PER DAMUNT DE TOT

Al centre de tota la teva campanya de màrqueting d’afiliació hi ha sempre una figura: el client. Davant d’una oferta de botigues en línia pràcticament igual, el client que et tria a tu i als teus afiliats s’hauria de sentir que és especial i únic. Ofereix múltiples avantatges als teus clients: un extens catàleg de productes amb una clara diferenciació sobre els teus competidors, regals especials, descomptes, enviaments gratuïts, entre d’altres. Per Nadal encara més a tots ens agrada sentir-nos diferents, oi?

Compra el meu últim llibre de ficció “Tots els noms del tren”

Avatar photo

Bibliotecari-documentalista. Pare de dues xiquetes meravelloses i que m'estimo amb bogeria. Fent feina de bibliotecari a la #BiblioEpiscopal. Vivint entre #Tortosa i #Barcelona. Els trens de la #R16 són el meu tercer espai. Curriculum | Llibres publicats | Tots els noms del tren

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *